Swoją drogą, sama kampania reklamowa, wprowadzająca na rynek nowe opakowania dietetycznej coli, zasługuje na oklaski. Stosunkowo prosta i zabawna, złożona z kilku zdjęć, na których modelki przebrane w barwy butelek projektu JPG, w jednej dłoni dzierżą te właśnie butelki, natomiast w drugiej zdjęcie projektanta, składające się na zabawny kolaż, który powstał dzięki temu na fotografii. Kampania sfotografowana została przez Stephane Sednaoui, a w roli głównej, oprócz coca-coli wystąpił, mimo obecności modelek, nie kto inny jak jej twórca, Jean Paul Gaultier.
Coca-Cola Light w stylizacji JPG dostępna była w Europie w limitowanej edycji, wydaje się jednak, że do Polski nie trafiła. Wielka szkoda!
Poniżej, oprócz zdjęć, macie okazję rzucić okiem na spot reklamowy, prezentujący JPG w roli dyrektora kreatywnego nowych opakowań dietetycznego napoju.
Via: Trendland
http://www.youtube.com/watch?v=SKQ-Z6i4QdM&feature=player_embedded#!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz